مجله گردشگری "سفری دیگر"

راهنمای سفر و گردشگری به مکان های توریستی جهان

مجله گردشگری "سفری دیگر"

راهنمای سفر و گردشگری به مکان های توریستی جهان

اگر شما هم مانند من به مسافرت و گردشگری علاقه مند هستید می توانید مطالب جالب اعم از سفرنامه و راهنمای سفر به کشور های مختلف دنیا و آداب و رسوم و معرفی غذا ها و هتل های معروف دنیا نحوه رزرو هتل و بلیط هواپبما و خیلی چیزهای دیگر را اینجا دنبال نمایید با من یعنی امیر قاسمی همراه باشید

  • ۱
  • ۰

معرفی جزیره قشم

جزیره قشم بزرگترین جزیره ایران است که در خلیج همیشه فارس و در تنگه هرمز واقع شده است. این جزیره مرجانی با سواحل مرجانی و طبیعت بکر و شگفت انگیز خود همه ساله گردشگران زیادی را از نقاط مختلف دنیا و ایران به سمت خود می کشاند . این جزیره دارای حدود ۱۲۰ هزار نفر جمعیت و ۱۴۹۱ کیلومتر مربع است که ۲٫۵ برابر دومین جزیره بزرگ خلیج فارس یعنی کشور بحرین است. قشم دارای طبیعتی زیبا و بکر ، از سواحل شنی و مرجانی آن گرفته تا پوشش گیاهی و حیات جانوری آن دارای شهرت جهانیست. از جاذبه های گردشگری آن میتوان به صخره های مرجانی ، دره ستاره ها ، پارک کروکودیل ها ، غار نمکدان ، دلفین ها ،  قلعه پرتغالی ها  و… اشاره کرد ، ما در لذت سفر همواره در تلاشیم تا بهترین پیشنهادات تور قشم را به شما مشتریان گرامی ارائه نماییم.


تور قشم

با افرایش آمار تعداد بازدید گردشگران از جزیره قشم بر ترافیک پرواز و تعداد هتل ها سال به سال افزوده شد و تور قشم از رونق بیشتری برخوردار شد.

 

تور قشم شامل پرواز رفت و برگشت ، استقبال فرودگاهی و اقامت هتل به همراه صبحانه است.


تور ارزان قشم

نرخ تورهای قشم به زمان برگزاری تور بستگی دارد و معمولا در فصول گرم سال و همچنین در ایام سوگواری و ماه های حرام سال نرخ تور پایین و در پاییز و زمستان با توجه به مطبوع بودن هوای جزیره افزایش نرخ پیدا می کند. تور قشم ارزان همچنین در برخی از ماهای سال که هوا مطبوع است نیز قابل خریداری است. به عنوان مثال در دی ماه که فصل امتحانات است نرخ های تور قشم آفری می شود به خصوص در روزهای اول هفته که نرخ پرواز افت می کند. همچنین در اواخر اسفند نیز با توجه به ارزان شدن نرخ پروازها تور ارزان قشم قابل خریداری است.

 

تور لحظه آخری قشم

با توجه به محدودیت پرواز به مقصد جزیره قشم تورهای لحظه آخری قشم معمولا با کاهش نرخ محسوس روبرو نمی شوند. دقت شود تور لحظه آخر صرفا به معنای ارزان بودن تور نیست و چه بسا در برخی از ماه ها و فصول مانند عید نوروز و تعطیلات رسمی و اعیاد مذهبی تور قشم لحظه آخری با افزایش قیمت چند برابر مواجه شود.لذا توصیه می شود تورهای قشم در این ایام رو از چند روز قبل خریداری کنید!

 


قوانین تور قشم

در تور قشم عموما پروازها به صورت چارتر (بعضا سیستمی) و هتل ها گارانتی است لذا در خرید تور قشم دقت کافی را داشته باشد زیرا غیر قابل کنسل است!
همچنین شرایط محرمیت الزامیست و حتما شناسنامه افراد همسفر را همراه داشته باشید!


شرایط تور قشم برای سنین مختلف

هزینه تور قشم برای افراد بالای ۵ سال کامل استرداد میگردد
برای افراد بین ۲ تا ۵ سال (CHD) هزینه بلیط هواپیما استرداد میگردد که در صورت سیستمی بودن پرواز مبلغ نیم بهاست!
برای افراد زیر ۲سال (INF) فقط یک مبلغی به عنوان بیمه استرداد میگردد.



لطفا جهت مشاوره و دریافت  نرخ لحظه آخری و آفرهای ویژه با کارشناسان ما تماس بگیرید.

02143674367

تور قشم - تور قشم ویژه عید نوروز - تور قشم آفر لحظه آخری - تور ارزان قشم



منبع : لذت سفر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی